• (Android/iOS) My Restaurant Cooking Home schakel beheerderspaneel in

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ schakel beheerderspaneel in ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ My Restaurant Cooking Home 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Leuk spel, maar wil alleen geld om edelstenen te kopen als je geld investeert, waarom speel ik dan een spel van je slechtste zaak.

    Dit spel houdt me thuis...Ik kan alleen stoppen met spelen als het leven uitgeput is...dus ga alsjeblieft verder met het leven in plaats van het uitgeput te hebben..Ik vind het spel leuk.

    Ik zou dit een 5-sterren kopen, nee dat kan ik niet. Het duurt even om te laden en dan laadt het helemaal niet. Toen ik het voor het eerst speelde, was ik blij totdat ik het while-niveau voor de eerste keer koken had voltooid, en toen ik probeerde het sushi-gedeelte te downloaden, wordt het niet gedownload. Ik heb de anderen geprobeerd en ze hebben gedownload, maar ik kan het niet openen, mijn internet heeft geen problemen, dus het is de app. Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen, want ik wil echt blijven spelen

    Ik begon dit spel om edelstenen te verdienen voor Covet. Ik was bereid om het ongelooflijk slechte Engels te verdragen. Als ze een spel met Engelse dialoog gaan uitbrengen, koop dan in ieder geval een woordenboek! De grammatica en de spelling zijn verschrikkelijk, een van de slechtste die ik ooit heb gezien. Ik verwijder de installatie na deze beoordeling. Waarom? Mijn chef-kok is pas op niveau 3, dus vroege dagen, maar de afgelopen vijf niveaus heb ik elke keer geen tijd meer. Ernstig? Een video van 30 seconden kost me 10 seconden tijd. DUS NIET DE MOEITE WAARD!

    Ik speelde ongeveer 8 ronden en dat was alles wat ik ervan kon nemen. Saai saai saai en echt om advertenties tijdens de ronde die 20 seconden duurt. Geloof me, het is geen goede game, maar ik blijf in de buurt en kijk naar 3 advertenties voor elk niveau. Dan heb je na één niveau het lef om mij te vragen je te reviewen. Ik zie helemaal niet hoe dit beter kan worden. Hoeveel van deze rondes moet je doorstaan voordat het nog een beetje beter wordt. Ik kan je vertellen dat het het wachten niet waard is.

    Er zijn te veel kookspelletjes om een advertentie na Every te verdragen. Enkel. Peil.

    Ik vind het spel leuk, maar het bouwen van een nieuw restaurant is te traag ... het is 3 weken geleden sinds het bouwen van het volgende restaurant en ik verveel me daarvan .. en het nieuwe restaurant is nog niet klaar .. en te veel advertenties

    Te veel advertenties verpesten al het plezier van het spel. Voor elke 2 minuten speeltijd krijg je minimaal 20 seconden aan advertenties. Heb het net gedeïnstalleerd.

    Te veel advertenties en clickbait. Maar het spel was goed om tijd mee door te brengen. Het vervelende deel? Voor bijna elk niveau/onderbreking krijg je tonnen advertenties waarvan sommige clickbait bevatten en je kunt zelfs het advertentievoorbeeld niet annuleren en je 30 seconden verspillen voor elke advertentie. Als je niet genoeg geduld hebt, download dit spel dan niet, anders vervloek je dit spel. Hoe voel je je om 1 spelniveau met 5 advertenties te hebben voordat je doorgaat naar het volgende niveau? Denk nog eens goed na voordat je gaat downloaden.

    Is een leuk spel

    Vind het toch leuk, alleen krijg ik weinig diamanten.

    Wat ik het minst leuk vind, is dat veel niveaus 2 of 3 keer moeten worden gespeeld om een sleutel te krijgen, dus als je in niveau 30 bent, zit je eigenlijk in niveau 45 omdat je sommige borden zo vaak hebt gespeeld. Ook het Engels is erg ongepast duidelijk alleen vertaald door de computer vanuit een andere taal en niet opgelost Ik speelde dit spel alleen om een beloning in een ander spel te krijgen Ik speelde niet ver genoeg om de beloning te krijgen veel van de borden zijn gewoon te snel dus je zult geld moeten uitgeven om verder te komen Ik vond het niet leuk

    My Restaurant Cooking Home እንቅስቃሴ ያለባቸው acqh

    Het spel is eenvoudig, schattig en leuk, maar de mechanica werken soms niet voor mij.Ik zou op pauze kunnen drukken, maar het spel is nog steeds aan de gang op de achtergrond en het automatisch gebruik van de snoepjes helpt niet omdat ze allemaal worden verspild aan een spel dat zou moeten worden gepauzeerd.

    Te veel advertenties, maar de graphics zijn geweldig en dingen zijn ook behoorlijk duur

    Te veel nutteloze advertenties! Ik vind dit spel leuk, maar nu verwijder ik het spel...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :